JU Osnovna škola “Skender Kulenović”
Dobrinja - Sarajevo

JU Osnovna škola Skender Kulenović - nastavne aktivnosti 5banerli1JU Osnovna škola Skender Kulenović - priprema za prijemnilibaneredna
JU Osnovna škola Skender Kulenović - muzička sekcijasrbanerdannez2JU Osnovna škola Skender Kulenović - posjeta biblioteci 2012JU Osnovna škola Skender Kulenović - inkluzija 2
JU Osnovna škola Skender Kulenović - desni baner 2JU Osnovna škola Skender Kulenović - nastavne aktivnosti 2JU Osnovna škola Skender Kulenović - inkluzija 1debaneredna2

MATEMATIČKA SEKCIJA ''ZABAVNA MATEMATIKA'' za učenike petih razreda

Matematička sekcija ''Zabavna matematika'' za učenike petih razreda organizovana je u školskoj 2016/2017. godini.
Sekcija je namijenjena učenicima koji su savladali programske sadržaje matematike u redovnoj nastavi i pokazuju posebne sklonosti i interese za matematiku. Realizira se jedan sat sedmično, četvrtkom od 17,00 h do 18,00 h  i omogućava svakom učeniku da se potpunije razvije prema individualnim sklonostima i interesima. Sekciju pohađa 20 učenika.

Rad na časovima se ne svodi samo na rješavanje složenijih zadataka već je usmjeren na dodatno razvijanje matematičkih sposobnosti, matematičkog mišljenja, sposobnosti logičkog rasuđivanja, povezivanja dobro poznatih činjenica, zaključivanja, stvaranja i iznošenja novih ideja.

Neke od aktivnosti na matematičkoj sekciji su:

-Rješavanje logičkih problema
-Detektivske i zagonetne priče
-Logički problemi, problemi u slici i brojevima
-Tangrami
- Lugram
-Logičke slagalice
-Zabavna matematika
-Matematičke zgode i nezgode
-Logički rebusi
-Labirinti
-Sastavljanje i rastavljanje figura
-Mozgalice sa makazama, crtanjem, palidrvcima, ...

Pored osnovnih nastavnih sredstava i pomagala (tabla, kreda, geometrijski pribor, razni modeli, grafoskop, projektor i sl.) koristi se i ICT tehnologiju (ICT – informacijsko komunikacijska tehnologija).
Voditelji sekcije su učiteljice Sanela Mujezinović i Admira Salić-Čano

MATEMATIČKA SEKCIJA ZABAVNA MATEMATIKA za učenike petih razreda

0

2017-02-22

2017-02-22